onsdag den 11. september 2013

Mere sytøj

På det seneste har jeg fået syet en hel del, både til egne børn, andres børn, som gaver og til salg.
Jeg nyder virkelig at sy og især når depressionen trykker allermest, bruger jeg syning som terapi. Jeg kan forsvinde ind i en verden af problemer jeg er i stand til at løse. Farvesammensætninger, materialer, mønsterudvikling og tilpasning og mange andre små ting der opstår mens man syer. Jeg får små succesoplevelser ved at færdiggøre mine syprojekter og sende dem videre ud i verden. Jeg nyder når tøjet bliver brugt af modtagerne og når andre også kan begejstres af de samme ting som mig.

Dem der følger mig via instagram har højst sansynlig allerede set disse billeder, men mon ikke størrelsen alligevel gør dem lidt anerledes?

 Pude til min bonusdatters seng, den kunne godt bruge en større pude i så det må jeg se om jeg kan finde...
 Isabella og jeg syede en hund sammen en dag hvor hun havde brug for at være kreativ med mor
 En lille kjole i str 2 år, den er stadig ikke færdig da der kom andre projekter i "vejen"
 Bukser str 68 på bestilling
 Bukser med bælte str 68/74 på bestilling
 Buksedragt med vinger str 68/74 på bestilling
 Babytøj til en dreng der endnu ikke er født, på billedet er det ikke færdigt endnu
 Kjole og leggins str 2 år til guddatteren
 Kjole og leggins str 2 år til en bestilling
 og endelig, endelig fik jeg syet en kjole til mig selv. Den skal jeg nok blive glad for....
Når jeg altså lige får syet halskanten på ;o)

1 kommentar:

  1. Lækre lækre sager, du har fået kreeret!!!!!
    Det er utroligt, hvad tid bag symaskinen kan gøre ved humøret.

    SvarSlet