onsdag den 24. august 2011

Jow jow

Jeg skal nok snart skrive noget nyt...

Men jeg har altså haft travlt med det virkelige liv. Vi har sovet elendigt de sidste par år og vi føler os aldrig veludhvilede ligegyldigt hvor mange timer vi har ligget der. Nu har vi så vendt vores 25 ører og fundet plads i økonomien til at købe en ny seng.

Det var da ikke lige den nemmeste beslutning skal jeg hilse og sige. Nøj der er mange valgmuligheder og prisklasser og i virkeligheden kan du jo ikke teste en seng på de to minutter du prøveligger den i butikken vel? Dog vidste vi at den endelig ikke måtte være for blød og at elevation ville være spild. Jeg tror kun det ville være sjovt den første uge og så ville vi ikke bruge det mere.
Valget faldt i sidste ende på en Tempur boks med tyk topmadras. Vi har i forvejen haft hovedpuderne fra Tempur i flere år og jeg har min med mig hver gang jeg skal overnatte et andet sted.
Sengen skal vi hente i morgen... I MORGEN!!!!! Og vi glæder os som små børn til juleaften.

Jeg fik også syet min kjole færdig til bryllup her i weekenden. Fantastisk bryllup. Jeg glemte dog at få taget billeder af kjolen inden vi tog afsted, jeg kom dog i tanke om det da vi kom hen hvor vi skulle overnatte, så her er et billede fra kl 5 om natten... Træt, småfuld og meget lalleglad:

Jeg havde mine superhøje fine gule sko på... noget af tiden... damn de var høje. Men fin var jeg. Jeg må se om jeg kan få taget nogle bedre billeder på et tidspunkt!

1 kommentar:

  1. Du ligner en million.

    Godt at høre lille My har det fint & trives. Det er jo ikke meget Michelle selv skriver om baby :)

    Glædelig torsdag.

    SvarSlet