mandag den 18. april 2011

hurtig plan

I weekenden holdt vi fødselsdag for vores piger. De bliver begge 8 år med 14 dages mellemrum (de er sammenbragte). Thomas skal til USA og den weekend i mellem deres fødselsdage hvor vi plejer at holde det, var lige pludselig ikke noget godt bud. Thomas kommer først hjem om søndagen og er sikkert temmelig træt og har jetlag, så derfor kunne det ikke blive til noget den dag. Weekenden efter er jeg jo at finde på "fyns fedeste forårsmarked" og der er altså ikke noget der skal komme i vejen for det!!!
Så med lidt hurtig planlægning var der lige pludselig en to gange 8 års fødselsdag stablet på benene for de nærmeste familiemedlemmer. Det var rigtig hyggeligt og vejret var med os så trampolinen blev flittigt brugt den dag. I dag må jeg tage straffen for al mit arbejde med rengøring, oprydning og madlavning, så jeg er overdrevet træt. Barnepigen måtte melde afbud så jeg har været hjemme med mindstemanden da børnehaven har lukket i disse dage op til påske.
Han har lavet tricks på trampolinen, danset for mig til "Sjus" og leget med playmobil ved terassebordet udenfor.
Ej hvor er det altså skønt med solskin og plusgrader.
Vores skønne hund Tinka, knækkede sin ene fine hjørnetand i går, så hun går og savler. Hun har båret 20 store sten fra bedet og ud på græsplænen og jeg går ud fra at det er på den måde det er sket. Heldigvis er det kun lige spidsen så nerven er ikke beskadiget. Appetiten og humøret fejler intet og hun har gnavet løs på grene og tyggeben som om intet er hændt.
hmm gad vide hvad det koster at få gjort noget ved???
Når jeg får energien tilbage vil jeg ind og sy videre på mine mange projekter til forårsmarkedet...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar