tirsdag den 1. februar 2011

Bloggerglæde...

Jeg elsker at læse blogs, gør det hver dag af flere grunde. Mest fordi jeg bliver inspireret til selv at gå i gang med egne ideer og projekter, men også fordi jeg bliver glad af det, af farverne, af ordene, fortællingerne og ikke mindst billederne. Jeg elsker billeder. Kan se Top model bare for at se den del af det hvor de får taget billederne og der hvor man ser hvordan de endelige billeder blev. Måske skulle jeg ha været fotograf? Nå men jeg er da kun 30 og kan vel nå det endnu hvis jeg skulle få lysten.
Jeg skal slet ikke til at skrive noget om de sidste mange dages skriverier om inspiration og/eller kopiering, der har floreret i blogland. Vil bare lige dele denne skønne blomst med jer som kommer fra Mia. Jeg elsker nemlig også den stemning der bobler over af kreativitet og personlighed, så her kommer en blomst til dem der nu måtte kigge forbi.
Den må nemlig spredes ud i hele blogland!
Vh Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar