mandag den 31. januar 2011

pingviner...

Jeg er kommet på en opgave. En veninde har spurgt mig om jeg kan lave et kostume til hendes dreng der gerne vil være pingvin til fastelavn. De har dyretema i hans klasse og han har altså valgt at være pingvin. Nu er jeg så gået i tænkeboks og har googlet som en gal. Der er mange gode bud på hvordan sådan en dragt kan se ud, men ingen mønstre. Jeg tænker at jeg kan gå ud fra et tiger grundmønster jeg har fra stof 2000 og så lave hvid mave derpå. Men hvad gør jeg lige med fødder og næb? Drengen er 8 år og gider sikkert ikke have en masse på hovedet, men en hætte på og noget ansigtsmaling er sikkert også nok.
Jeg har fundet disse billeder ved hjælp af google:



Jeg har godt nok lidt svært ved at finde ud af hvilken der er bedst, har du et indput eller en god ide?

Kram Anette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar