tirsdag den 9. november 2010

lange ben

Ja det er altså ikke mig med de der lange ben... Hehe jeg skal altid hjem og lægge bukserne op, men sådan er det jo når man er en bette ski på 158 cm. Nej ejeren af de lange ben er min søn Benjamin. Han vokser på livet løs for tiden. Nu er han efterhånden vokset ud af alle de bukser jeg har syet til ham så jeg må i gang med nogle nye. Det skal selvfølgelig være flere af yndlingsbukserne med lommer, rib foroven og forneden i fede farver og stikninger i kontrastfarver. Han elsker dem og jeg elsker dem på ham. Han kan selv få dem af og på, der er ingen irriterende baglommer der gør ondt at sidde på når man leger på gulvet og så er der lommer foran hvor man kan gemme ting og sager eller bare hænderne når man blir træt...
Her er lige et billede af nogen af dem han er vokset ud af... de kan i øvrigt også bestilles på Amio i min butik Raffigina.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar