lørdag den 23. oktober 2010

Ny forbedret giraf

Så prøver jeg endnu engang at flytte min blog. Jeg har ikke været tilfreds med den andre steder jeg har blogget fra. Der har manglet nogle funktioner som jeg virkelig har haft brug for. Jeg regner dog med at alt løser sig nu. Halleluja blogspot is great hehe.

Ja ja jeg lovpriser nu, men det er fordi jeg allerede under opbygningen kan se en stor forskel. Der er langt flere muligheder og det hele virker så nemt at gå til. Jeg håber at I vil følge mig her fremover.

Og så vil jeg da lige med det samme afprøve en funktion jeg har manglet. Her får I en lille video med vores seje dansende dreng Benjamin.Det kan godt være at han ikke vil filmes, men andre skal da ikke snydes for hans talent vel??? Benjamin... take it away:



Ej I får da lige en til, nu hvor I alligevel griner, klapper, benoves eller undres ;op

Ingen kommentarer:

Send en kommentar